Ankomst

Puhhhh...
Nu har vi ääääntligen kommit fram. Jag är helt paj. Jag har ont i halsen, huvudvärk och allt bara snurrar. Jag vågar inte att mäta feber, jag vill inte veta.... Vi åkte nu fem timmar i sträck typ och är nu framme i Grindelwald. Allt var hur stressigt som helst. Vi sprang till skirental butiken, därifrån sprang vi upp till gondolen, hämtade bagaget, stoppade in allt och åkte upp. Allt i sista sekunden. 5minuter innan sista gondolen åkte upp. :O
Nu sitter vi här uppe och dricker kaffe. Gott! Huset här jätte fint och modernt!
Men det jobbiga är att jag längtade så till att åka skidor och nu verkar jag bli sjuk :( inte alls bra. Nu gäller det att bita ihop och slänga i sig nyttiga vitaminer ;) haha
Hälsningar




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback