Day after christmas

Morning every1,
Hoppas ni hade en mysig julafton! :)
Den här julen var allt lite annorlunda än det brukar vara. Vi gick till mina cusiner kl: 18:00. Där sjöng vi några låtar och spelade piano. Efter det fick vi gå in i vardagsrummet. Där började mina cusiner direkt att samla ihop alla presenter. Tyvärr var det inte så mysigt eftersom alla bara skrek och öppnade sina presenter.... Anyway, efter det så åt vi och kl: 22:00 började kyrkan!
Jag är hur trött som helst och vill bara sova. Det sjukaste av allt är att jag fortfarande inte är i julstämning ! Inte igår,inte idag....
Snart ska vi sticka vidare till "vänner" som ingen egentligen vet vem de är ;) haha. Hhhhhmmmmm....



Det här är bara mobil bilder. Sorry, jag orkar inte överföra bilderna från min kamera till datorn än... :/




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback