Lördag

Tjena,
Min morgon började med en goooood kaffe, hehe ;)
Kl. 12 träffade jag Julle i KÄPPALA och bi åkte tillsammans till Åhlens (t-centralen). Herregud hur mycket folk det va där. Jag haaaatar när alla går in i mig eller trängs...
Iallafall så köpte Julle julklappar till sin familj och jag köpte lite småsaker. Jag ville köpa jätte mycket på HM, men chippen på mitt bankkort funkade inte riktigt... :(
Vi gick till McDonalds, Julle åt och jag drack lite kaffe! ;) vi gick förbi NK fönstren. Herregud vad fula (förlåt) dem va i år. Dem var verkligen inte spännande!! :( däremot gillar jag dem på PUB! ;) dem är väldigt eleganta! ;) vi åkte hem igen och nu sitter jag i mitt rum och orkar inte göra nånting. Jag vill verkligen INTE åka iväg imorn.... Hoppas ni har haft en mysig dag! ;)
Som tur hade jag precis fyllt upp energi-lådan. Tillräcklig med dryck innan vi sticker imorn! ;)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback