Söndag

Godmorgon, idag ska vi flyga iväg. Nu har jag äntligen fått reda på när och var. Vi åker idag, kl. 12:30( jag har inte ens börjat packa)... :/
Vi flyger först till Köpenhamn, sen till frankfurt(as usual) och övernattar där hos min farbror. Imorn så går det vidare till Stuttgart ( min släkt) och firar julafton där. Sen ska vi vidare och åka skidor. Men jag vet inte vart. Jag tror Frankrike eller Österrike. Jag får helt enkelt se...
Anyway, jag skulle till Ica och till Julle och lämna nycklarna. Leena var så schysst och skjutsade mig. Hon har precis tagit körkortet. Det var första gången hon åkte själv (tror jag). Hihi, vi åkte typ max. 30km/h! ;) haha
Efter det så fixade jag julklappar till mon farbror. Det blev en burk med en deg-mix( kladdkaka) ;)
Hoppas ni har det braaaaa ;)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback