My Music

Många av er frågar på vilken musik jag lyssnar på. Jag har redan gjort ett inlägg tidigare med all min joggingmusik (som ni hittar HÄÄR) , men här är då låtar jag lyssnar på just nu :)Hero -- Family of the year

Another Love -- Tom
 
Numb -- Linkin Park
 
Smells like teen spirit -- Nirvana
 
First date -- Blink182
 
Story of my life -- One Direction
 
 
Young and Beautiful -- Lana Del Rey
 
Ride -- Lana Del Rey
 
Step Up -- Darin
 
Talk Dirty -- Jason Derulo
 
Somewhere only we know -- Keane
 
Och många, många fler låtar... Jag har en väldig bredd musiksmak, då jag lyssnar på house, pop, rock och klassisk musik. Japp, ni läste rätt. Ibland när jag är deppig lyssnar jag på en spellista som består utav Yiruma, Boris Salchow, Hermann och flera artister som gör klassisk musik.
 
Now you guys know... :)


erica björkander

Superfina bilder! är det du som tagit dom? :)

2013-12-21 / 10:00:09
BLOGG: http://bjoorkander.blogg.se/
Kalla

Trodde det bara var jag som lyssnar på linkin park! :) haha

2013-12-21 / 13:40:03
Kalla

Trodde det bara var jag som lyssnar på linkin park! :) haha

2013-12-21 / 13:40:03
sadra

Fina bilder

2013-12-21 / 13:40:30
BLOGG: http://sandravardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback