Balett

Jag kom precis tillbaka från baletten som vi kollade på! Den va väldigt bra! Den bestod av tre delar. Första timmen: ballett, andra timmen: (jag gissar-antar) funk jazz, och tredje timmen: funkjazz-ballet (alla dansöser och dansare var NAKNA I sista delen)! (Bara hudfärgade trosor-kalsonger)!!!!! Men det var en sjukt duktig pianist där! Han var otrolig! Han hade redan fått måååånga priser innan! ;)
Det var väldigt långt kan jag säga er! Men nu tog vi en promenad tillbaka till hotellet! ;)
Imorn efter frukosten ska vi åka vidare till hemsedalen! Jag tror (tyvärr) inte att vi har internet där. Vi får se! Men puss på er så länge! ;) <3 jag ska lägga upp bättre bilder som jag har tagit med min kamera senare! ;))))




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback