Gym

Jag har ju rabble och därmed 7dagars gratis träning på "house of shapes". Så himla bra! Jag åkte dit, och det var såååååå fint där. Helt sjukt. De har ju nyöppnat. Så modernt! De var så snälla också. Jag fick gymkort, de visade runt mig och sen fick jag en personal tränare. Men jag ville inte ja ha en personal trainer. Jag körde lite för mig själv. Men jag har ett litet problem när det gäller gym: jag kan inte sluta! Det var så kul och jag var hela tiden såhär:den maskin ska jag testa, och sen den,den och den, och den,den, den.... Men men, jag kan verkligen BARA rekommendera gymmet, de har roliga kurser(jag tittade runt lite) fräscha omklädningsrum, häftiga mosaik duschar.......lyx! ;)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback