kenzas

Förra veckan var första gången på hur länge som helst, då jag tittade in på kenzas blogg igen. Det är klart, den är jätte bra och sånt. MEN jag blir så deppig och ledsen varje gång jag läser den! Hon är så himla perfekt. Jag menar inte bara utseendet, jag tycker det är jobbigt hur hon umgås med pengar. Eller bara helt vanliga vardags problem. Allt verkar så perfekt.
Hon la upp en video några dagar sen, det var en duktig kille som spelade piano och sen hon bredvid honom. Hon höll bara på med mobilen, och jag tycker , hon var ganska oförskämt. Lite taskig och uppifrån. 
Sen hennes bilder-outfits:   hon är sååååå vacker, ingen fråga! Och självklart är lite av det jag skriver bara avundsjukigt. MEN, jag tycker att det inte är kul eller intressant längre att se hennes bilder. Varje gång jag har läst hennes blogg känner jag mig äcklig och ful. Sorry om det här var lite taskigt och så, men jag kände bara att jag måste säga det här. Punkt.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback