Tiiiiiisdag

HEJJJJJ <3 Alllt bra med er? <3 just nu mår jag ganska bra-fast det var inte lika bra förr. njajajaj, Eftersom våran engelska lärare är sjuk och tisdag ändå är min kortaste dag så hade jag skolslut 14:15!!!!!! WOPPPP WOPPP! :DDDDDD MEN!! jag och Sophie stack till espressohouse och jobbade på vår kunstläxa I 2,5 TIMMMAR!!!!!!!! FATTAR NI!????????? Vi snackade inte ens mycket utan läste och skrev! BLÄHHH! Men nu är det klart! För alla andra som också ska göra det här : BÖRJA NU, DET TAR TUSEN ÅR! Anyway, jag åkte hem efter och letade efter ett gym. Eftersom det är konferans imorn så hinner jag gymma! :D Jag har ju rabble och därmed fyra gratis provträningar! Jag valde "house of shapes"!! Det är en dansstudio med fitnessavdelning. Ser jätte fräscht ut!!!! Jag är taggad! pusssssss <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback