iPhone, bio , alltmöjligt

Sorry, att jag först skriver nu. Idag sydde jag kläder. Jag ska skicka bild snart ;) sedan lagade jag min iPhone. Eller bättre sagt gjorde det en kille åt mig! Det känns så annorlunda att hålla i en lagat mobil, haha ;) men jag saknar min gamla skärm ÄVEN OM DEN VAR SÖDER!!!
Jag och mamma åkte och handla och jag passade på att fylla på min energi låda ;) yesbox :D
Nu är jag på väg hem från bio. Det blev Breaking Dawn. Åhhhh vad jag HATAR att gå på bio. Blää, jag ångrar mig så. Jag kunde inte sitta stilla och började röra mig. Tillslut så stod jag sista kvarten vid utgången. Jag tyckte det var väääääldigt jobbigt att stirra på skärmen i nästan två timmar! Jag är ingen twilight fan. Bara i förväg! Och den filmen förbättrade inte riktigt min inställning. Eller säger vi så, jag har absolut inget emot filmen i sig MEN jag HATAR (jag vet att hat är ett starkt ord -men jag disslikar) kristen Stewart! Okej, hur är sjukt vacker, men hennes face,asså, åh, hon kan liksom inte öppna ögonen ordentligt, le, skratta eller visa någon känsla i huvudtaget. Varför blev hon inte modell för? Men skådespelare?!?!

Whatever, ha en bra lördagskväll nu! Pusspuss




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback