Lääääsa

Åh, jag läser alldeles för mycket just nu. Jag har ju läst den hemska cancer boken ("das schicksal ist ein mieser verräter"). Den var ju hemsk. Jag grät i minst en timme. Jag kan inte rekommendera den eftersom den är alldeles för sorglig. Om man redan från början inte är världens happiaste människa, så drar den boken läsaren ner ännu mer.
Sedan läste jag ("angerichtet") by Herman koch. Den boken var inte heller så himla bra. I början får man en klar bild av vem som är "bra" och vem som är "ond". Men sen vänder boken. De som man trodde var bra, är psykisk sjuka allihopa. Inte kul asså. HELA boken utspelas en enda kväll. Det blir väldigt jobbigt i slutet för att man inte hänger med längre. Ifall nån av er har läst boken, hör av er, jag behöver nån att prata med! ;)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback