livet

Hej allihoppa, sorry för den långa pausen. Jag är ledsen, men jag mådde verkligen skit den senaste veckan. Fredag kände jag hur livet tog tag i mig igen. Jag vill inte förlora för många ord på det här, men det har hänt en olycka i tyskland. Jag kunde inte nå min kompis. Hans syster ringde mig söndag kväll och sa att han hade en olycka och ligger i sjukhuset. Dem fem nästa dagarna var som att gå genom helvete. Nu är det bättre iallafall. sen var det de vanliga, dagliga små utmanigar som bråk och ångest som gjorde det lite tufft. Men, men... Idag åkte yazzy, Antonia, Lydde och jag ut till Arlanda för at ta emot marie som ÄNTLIGEn kom tillbaka från Milano. igår köpte jag (med mamma) en helium ballong som hon fick idag! :D Jag gjorde annars bara lite smågrejer emellan. Jag åkte skridskor, läste hur mycket som helst och shoppade. Jag ska lägga ut några bilder strax. Så ser det ut. Hoppas ni hade en bättre vecka än jag! :D Puss puss



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback