Tråkigt

Jag har sjukt tråkigt. Jag kan inte sova! Jobbigt läge. Jag orkar inte med skolan imorn. Har haft en så skön helg. Men är det bara jag, eller kändes den alldeles för kort?!? ;) haha
Aa, nu har jag äntligen lite tid och kan skriva... Här är min januari låt. Det är I kNEW YOU WERE TROUBLE by TAYLoR SWIFT! Japp, ni läste rätt. Jag lyssnar på en swiftie låt. Jag som kan sitta två veckor i sträck och snacka skit om henne! Speciellt nu när hon har sårat Harrys hjärta! Jag visste från början att hon skulle göra det :( man kan liksom räkna ner dagarna tills hon släpper en låt om honom :/ men låten är bra, och det är iallafall nått ;) ta och lyssna på den!!!!
http://m.youtube.com/watch?v=vNoKguSdy4Y




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback