8 mindre bra saker om mig

   


1.         Jag blir lätt irriterat

2.       Jag vågar inte säga vad jag tycker om det kan såra någon (det är ganska jobbigt ibland)

3.       Jag är alltid dööödsnervös inför springtävlingar

4.       Jag kan sitta vid datorn i timmar (speciellt när det gäller sidor som we <3 it) :/

5.       Jag har allt för stora krav på mig själv

6.       Jag måste ha kontroll över saker och ting och det kan lätt hända att jag verkar som en diktator (haha)

7.       Jag har jätte svårt att gråta inför folk

Och mitt absolut största problem är väl

8. Att jag tar väldigt lätt åt mig och fattar ingen 


Jasmin

*ironi

2013-06-05 / 13:02:55
frida

Du borde göra en lista om alla dina goda egenskaper, den är lång <3

2013-06-05 / 13:03:26
Anonym

Fin bild

2013-06-05 / 13:03:35

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback