Born to die

Om du endast hade fått lyssna på en speciell artist/band i resten av ditt liv. Vem skulle det vara?

Jag antar att de flesta av er kommer att tro att jag skulle välja One Direction. Jo, det vore inte omöjligt. Men helt ärligt, det finns en artist vars låtar får mig till en annan värld. Varje gång. Hennes texter är obeskrivligt djupgående och jag kommer aldrig tröttna på låtarna. Jag har så många minnen som sitter fast i varje av hennes låtar. Jag grät när jag inte fick tag i biljetter till hennes konsert här i Stockholm. 
Jag skulle väl helt klart välja Lana del rey !!!
Ända problemet är väl att jag skulle bli helt deppig :)
 
 
 
 
 
 


Stina

Så sant :) Jag älskar henne <3

2013-06-15 / 10:19:20
Anonym

Hon är så vacker också

2013-06-15 / 10:19:29

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback