Dröm

Åh vilket fint bröllop! Madeleine är ju verkligen vacker. Jag har bara sett två bröllopsklänningar i mitt liv som jag kanske hade valt om jag skulle gifta mig. Jag har verkligen svårt får bröllopsklänningar. MEN Madeleines och Kates är dem två som jag verkligen tycker om. Bra jobb där, Valentino. Madeleine såg ut som en princessa ska se ut när hon gifter sig. Magiskt. 
Vi tittade bröllopet på TV men sen åkte vi in till stan och kollade när de åkte förbi. Så fina de var! Jag gillar inte Chris O´neil men när han grät så tog jag faktiskt tillbaka allt jag sa om honom tidigare. Efter det så var vi bjudna till kungahusets chefkok. Vi träffade Carl Gustavs syster och Sofia (Carf Phillips flickvän). Ganska häftigt och såmed var vi i lägenheten närmast slottet. Helt crazy.
Efter åkte jag till ett hotell och barnvaktade en tjej.:)
SL bussen i vilken alla andra kungliga gäster åkte i :)
Här kysste sig brudparet :)



Anonym

Fina bilder :)

2013-06-09 / 11:05:32
Jana esplund

Häftigt att du stod så nära :)

2013-06-09 / 11:05:54

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback