Gåshaga Marina Sealounge

Igår kväll så träffade vi kompisar i Gåsahaga Marina Sealounge. Det var super mysigt, speciellt eftersom min dag inte var den bästa och jag först inte ens ville gå. Bakom oss satt gäster som hade så himla kul. Asså deras skratt...:D Det var faktiskt det roligaste jag har hört på länge :) haha 
Jag vet helt ärligt inte riktigt vad jag ska gör idag. Det blev ju sent igårkväll därför är jag ganska trött men pga vädret känner jag inte riktigt lusten att göra nått idag. 
 
 


Anonym

Du är så söööt <3

Svar: Tack så mycket :)
Jasmin Warmedinger

2013-06-14 / 09:22:07
stina

Otrolig fina bilder :)

Svar: Tack :)
Jasmin Warmedinger

2013-06-14 / 09:22:28
Hannah sten

Fina bilder och Restaurangen ser verkligen super mysig ut :)

Svar: Tack :)
Jasmin Warmedinger

2013-06-14 / 09:23:11

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback