FREDAG

Idag är det ÄNTLIGEN fredag! Jag mådde så bra idag. Vet inte varför, men det känns bra! :D haha
På håltimmarna mellan samhälle och jympa så skulle jag egentligen träffa min kompis, men det blev lite konstigt, så jag stack till espressohouse stureplan med Sophie och Luise. Det var hur kul som helst. Det bästa var när vi gick till Onepiece typ. Vi var helt själva i butiken och sprang runt och provade massvis med jumpsuits. Jag måste köpa en NUUUU! <3 haha :D vi frågade också killen som jobbade där om det finns chans till sommarjobb, men han ba: Det kommer max. vara en person som jobbar här på sommarn, så jag antar att det inte funkar... Men det var ändå värt att fråga, för att vi kom på världens smartaste idé! Men jag ska först berätta mer när det är klart. :D Det vore så kul om det funkade! 
Hihi! Puss på er <3333


Anonym

I vilken affär var ni? Alltså där ni hittade onepiecen.:) o vart ligget den?

Svar: vi var i den vid stureplan. Den heter Onepiece tror jag och ligger bakom sturegallerian. bakom espressohouse typ :D Kul att du frågar :D
Jasmin Warmedinger

2013-03-16 / 01:47:22

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback