Hemsk

Jag tittade precis trailern på filmen "3096 dagar". (Jag tror den finns bara på tyska). Men den handlar om en sann historia. Och den är hemsk. Jag höll på grina när jag bara såg trailern! Den handlar om en galen man som bygger en källare och kidnappar en 8årig tjej. Han håller henne i källaren eller bunden till honom i 3096 dagar. När flickan fortfarande är ung och skriker efter sin mamma i källaren, så orkar inte jag mera. Det är så brutalt hemsk. Och det har hänt på riktigt! Mardröm. Men om ni är tuffa så våga gärna att titta på trailer. Men det är min personliga mardröm. Jag tror inte jag skulle orka att se filmen, men för er som verkligen kan stå ut: den är det säkert värd!!!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback