todayyy

Vas happenin peopleee???
Idag så skrev jag det långa tyska provet. Det gick helt OK.Sedan så stack jag till espressohouse (som igår också) och träffade min kompis. Det va skit kul. På eftermiddagen sedan träffade jag sötaste Amanda på SCÄ. Kul att se dig igen!! Saknar er tjejer <3333
 På vägen hem (lidingöbanan) så satte sig en typ 4årig super söt tjej med sin mamma mittemot mig. Tjejen var sååå söt. Hon ba: HEJJJJ!
och sen så lekte vi med stenar! och jag ba: Du har en jätte fin mössa. (den var verkligen super söt) och hon ba: TACK! jag fick den av min mamma! Visst är min mamma fin?!?!?!
och sen så kramade hon sin mamma och gav henne en kyss. SÅ GULLIGT! och till slut, så hon ba:- DU HAR SÅÅÅ FINA NAGLAR!
Jag ba: åhhh tack så mycket! och sen hon ba till sin mamma:
MAMMA; JAG VILL VARA SOM HON!
Jag grät nästan! Så himla gulligt!! <333
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback