Måndag, och jag behöver helg

Trött, jag är så jäkla (ursäkta mitt språk) trött. Jag gick i skolan, men fick sjukt ont i magen. Mamma och jag åkte runt, men vi kunde bara göra en tid hos läkaren. Vi kom hem ganska sent och då blev det en snabb,snabb middag. Jag slängde på mig mina sportkläder och vi åkte iväg till Vårruset. Jag skulle ju springa 5km idag också! Jag bet ihop och sprang mina 5 km i en super bra tid. Tyvärr plågade mig min mage, men du har jag det bakom mig! Jag är trött, trött, trööt och har inte haft en lugn minut idag. Med tanken på att mina morföräldrar kommer imorn bitti...BLÄH!!!!! Jag ska städa lite till, PLUGGA;PLUGGA,PLUGGA, baka en tårta till Leenas mottagning och sen är det också ridning imorn...På onsdag ska farmor och min farbror också komma hit! Sen är det hyllning och jag ska åka flak!!!!!! HUR I HELVETE SKA JAG KLARA ALLT?!?!?!?!?


Ida svanström

Vad roligt!! :D

2013-05-27 / 21:54:52
Oskar S.

Coolt, vilken tid?

Svar: 21 :D
Jasmin Warmedinger

2013-05-27 / 21:55:18
Anonym

Najs :)

2013-05-27 / 21:55:36

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback