My lovely retards <3

På lördag morgon så hämtade jag och pappa Marie, Antonia, Lydia och Sophie i Gåshaga! Vi åkte ut tillsammans <3 :D Det blev mys i en egen stuga, lite solsidan, en kort promenix till vattnet och VI BADADE I POOOLEN! <333333333 YAY! :D Det var jävligt kallt kan jag säga men som tur kunde vi duscha strax efter! Vi har ju en dusch utomhus :D På kvällen så mysade vi på soffan och kollad eurovision! Jag tycker att danmark förtjänade att vinna! Men jag kan inte förklara alla andra placeringar! Det är liksom inte kul längre, för att alla (framförallt östländerna) bara röstar på sina grannar! Så jobbigt! Hur kunde liksom IRLAND (DET VAR EN AV DE ABSOLUUUT BÄSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) KOMMA SIST??????!!! Fattar inte! Vi röstade på att spanien skulle komma långt fram (hon kom näst sist!). Dt är inte klokt ju!
Sen så var Petra Mede sämst. (förlåt). Ok, hennes låt om sverige var ganska kul, men hennes kläder.... puhhh... det var så pinsamt! Hon hade inga bra skämt varken gjorde hon det hela med mycket glädje! Varför var hon tvungen att stå där helt själv?!? Det brukar alltid vara tre stycken som leder publiken genom kvällen. Men nog med negativ kritik. Robyn gjorde det bästa han kunde :DDDD PS: fler bilder följer
P



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback