One direction forever

Det var typ en av de bästa sakerna jag har varit med om. Helt sjukt! Jag hör inte särskilt mycket längre på mitt vänstra öra, och min röst är helt borta. (Jag tänker inte ladda upp videos för att vi skriker alldeles för högt och man hör knappt musiken). Haha
Efter skolan så åkte vi till Antonia, fixade oss och sen så gick vi iväg (10min att gå). Antonia och jag stod i kö i typ en halvtimme. Vi gick in och när dörren öppnades till konsertsalen då var allt bara borta. Jag svimmade inte men jag skrek och grät och grät, och när vi gick in så storbölade jag och vi var tvungna att gå ut igen. Jag bröt ihop utanför dörren.
Annars var konserten helt fantastisk! Antonia och jag var med avstånd de mest taggade i våran sektion! Hahah och nu kommer det bästa: Niall (<3) och han som spelar trummorna sa att "VI VAR DEN BÄSTA PUBLIKEN NÅGONSIN"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (De har aldrig heller sjungit framför så många människor!!!!!) wahloooooooooooooooo!
Vi stannade ganska länge efter men när vi gick hem så sjöng vi högt one direction låtar och alla trodde att vi var fulla! Hahah jag pysslade ju ett plakat som jag höll upp hela tiden på vägen tillbaka och när vi skrek och sjöng så tutade massa bilar och tjejer och killar i bilarna skrek! Hehe :) best moment




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback