App tips

Igår kväll direkt efter vi kom hem så kom också våra kusiner förbi. Dem älskar att leka med min iPhone och iPad . Jana bad mig att ladda ner en app som heter "akinator". Den kostar 15kr men det är den värd. Helt klart. Den är så sjukt läskigt. Det är nämligen såhär:
Man tänker på en person eller en sak(personer är roligare). Jag tar ett exempel nu: jag tänkte på Paul huggits! ( one directions bodygard-tourmaneger). Han är inte såååååå känd. Han frågade mig frågor som jag svarade på med JA eller NEJ. Det är så läskigt. Han gissade rätt. Man kan ta världens ökändaste kändisar, teckenfigurer... Han gissar rätt HELA tiden. Så läskigt. Ladda ner!!! Så jävla ball! Haha ;) det gjorde iallafall våran kväll igår! ;) ha så kul med Akinator nu :D




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback