Christmasday

Sådär, nu är jag i Stuttgart (och har äntligen internet)!!! ;) imorse åkte vi in till stan i Frankfurt , eftersom flygplatsen i Köpenhamn failade och förlorade några presenter på vägen... :((((. Men det va lite bra för mig för att vi var tvungna att åka in till stan och handla! Yessssss ;)!! Hihi! Så nu köpte jag hur mycket smink och kosmetika som helst! OCH jag hittade en starbucks! Det gjorde helt klart min dag!! ;) vi åkte två timmar till Stuttgart nu och om 15min börjar kyrkan. Jag orkar inte. Jag vill bara soooova!
Sedan är jag INTE ALLS i julstämning. Vet ni vad?!?! Det är så jäkla varmt här. 17grader!!!!! Så varm är det inte i Stockholm i maj!!!! Helt sjukt. Det har aldrig varit en såhär varm julafton genom tiderna! Aldrig. Folk går runt här i SHORTS!!!!' Jag vill hem.
God jul allihopa! <3

Jag hittade den där KEEP CALM boken hos min farbror i Frankfurt. Han är från UK och har jätte många såna coola saker. Jag älska att gå runt i hans stora hus och hitta brittiska roliga saker! Hehe




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback