DISS

Ok:
1#: sophie, JA det här är en diss "lista" och JA den är super fjantig, men jag känner just nu att jag måste dissa det här!
Vi pratade om det här idag på samhälle och förra veckan skrev jag en essay. Det är ju en "debatt" om att vissa vill att pepparkaksgubbarna i luciatåget ska avskaffas!! jag tycker det här är typ det fjantigaste som finns! Varför ska de avskaffas?! Jo, för att de tycker att det är rasistiskt att låta barn i bruna kläder sjunga en rolig sång. HALLÅA?!?!? Går det bra eller?! Det är dem som säger det här, som tänker rasistisk! Ingen hade kommit på att pepparkaksgubbarna kan misstolkas. Men nu när de har kommit på att det är rasistiskt så blir det uppror... Om man börjar att tänka så, då kan man vända ALLT i nått rasistiskt. JOBBIGT!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback