:(

Jag är sjuuuuuuk!! Det är jätte jobbigt. Man blir så sugen på att åka skidor när man är här!! Jag har 40graders feber och har problem med lungorna! Bläää! Jag mådde redan dåligt igår kväll.
Vi gick ner till restaurangen kl. 19:00 och åt en 5rätters meny. Jag klarade inte allt men det jag åt var gott. Det här hotellet ska vara bland de 99 bästa hotellen i hela världen. Det är faktist väldigt fint här, men jag personligen tycker det är lite overpriced. En flaska vatten kostar 96kr. Jag vet det så exakt för att jag inte kunde tro att det är så dyrt.
Imorse åkte jag trots feber en timme, men efter det så gick det bara inte längre. Vi lånade ju ut våra skidor igår och jag är hur glad som helst med mina. Det är carving-skidor och passar perfekt. Jag hoppas att jag har mindre feber imorn och kan ta och åka igen! :) hoppas att ingen av er är sjuk. Det är verkligen inre kul... :(




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback