Julklapp-klapp-klapp

Mamma frågade mig precis vad jag önskar mig från släkten i tyskland i julklapp. Jag haaaaatar den frågan. Jag vet aldrig vad jag ska svara. Man vill ju få nått man gillar men jag vågar aldig fråga om det jag egentligen vill ha, det låter som om jag bara väntade på att få önska mig nått. Eftersom jag inte heller ser min släkt från tyskland så ofta, så känns det som om jag liksom utnuttjar dem.... kanske en lite konstig tanke, men,men...
Iallafall så satte jag mig nu vid datorn och googlade lite saker. Det här är lite av det jag har letad fram :D
(och JA, jag ÄLSKAR klockor) :D

Det sista här är en sån eyeshade. Tyvärr kan jag knappt sova utan. Det är verkligen inte nån bra vana...




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback