Last day

Godmorgon!
Har alla sovit gott?
Aa, inte jag iallafall -.-
Haha ;) idag är sista dagen här. Vi har redan packad och ställt allt bagage i gondolen! Jag mår inte mycket bättre än igår, men jag ville iallafall åka lite skidor. Det är blå himmel och solsken. Helt underbart om man nu skulle må bra också. Jag åkte lite i funparken. Jag ääääääskar nämligen alla roliga backar man kan hoppa på ;) haha
Men efter en timme skidåkning hade jag igen 41 feber..... :(
Nu vilar jag med farmor i hotellet och snart ska vi åka iväg. (Om typ 3timmar). Vi ska först åka till Freiburg (tror jag) och träffa min morbror. Det skulle vara hur rolig som helst om det skulle funka. Ikväll ska vi vara i Frankfurt igen för att vår flyg går typ kl.9 imorn ...
Hoppas vi hinner med allt. ;)
Puss&kram




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback