Life isn´t easy

tjena! :D <3 Jag hörde att vissa av er (Antonia) ;) haha först öppnade presenter idag! Antonia, försöker du öva att fira jul den 25., så att du är van när du blir ihop med Niall?! ;) Haha Skoja bara, men idag var faktist inte såå bra. Jag har hemlängtan. Jag saknar mina kompisar, och mellandagsrean. Jag är så sjukt sugen på att shoppa ... Vi hälsade på släkningar idag och det var skit jobbigt. Jag HATAR det. Varför kan man inte träffas eller omgås utan att vara tvungen att äta,äta,äta?!?! Alla sitter vid bordet och förväntar sig att jag vill äta mycket. Jag hatar att äta saker jag inte vet vad det är i. Det enda som fanns där som mellanmål var tårta med hur mycket grädde som helst. KUL :( Det blev lite bråk och kaos idag, men det kan bara bli bättre imorn ju! Jag ska dessutom ta bilder på presenterna jag fick, när jag kommer hem till Sverige igen, eftersom jag först får vissa saker om en vecka! :) Imorn blir super stressigt, så nu ska jag gå och lägga mig! jag är hur trött som helst :o Pussssss :*****


Antonia

Det är klart jag gör! Nej men det är så när man har engelsk släkt....

2012-12-26 / 13:41:22

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback