SAD

:( jag är väldig ledsen och besviken. Jag orkar inte mera. Man tror man är "kompis" med alla. Eller kanske inte kompis, men jag har ALDRIG varit fiende till nån. Jag har aldrig bråkat med en kompis. Jag bråkar inte nu heller. Nej. Det är nästan värre. Så gott som alla har nått imot mig och mina bästa bästisar. Bara lite random nu: Antonia, Sophie och Lydia: JAG ÄLSKAR ER! NI ÄR UNDERBARA! <3 vi borde igga alla elaka röster som pratar skit om våran vänskap eller oss bakom våran rygg. Alla har nästan tagit avstånd från oss. Folk har slutat hälsa. Man säger hej och får en mördarblick tillbaka. Och vet ni vad?!? Om eran "reason" för att igga oss är att vi är arroganta, flummiga eller directioner, vet ni vad?!?! JAG SKITER I DET! Låt oss va dem vi är! PS: tyvärr skiter jag inte i det, men jag skulle gärna göra det! :(



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback