Skiiiiiiiit

Ok, det här var verkligen en skit dag. Vi gick upp och jag hade 41graders feber -.-
Bara vid sidan om nu: jag ville typ vara sjuk HELA skolåret, och jag var inte sjuk en ända gång :( men NU när man verkligen inte vill vara sjuk, då är det illa.
Jag försökte iallafall att åka skidor en gång. Det var offpist och vi tappade bort oss lite i djupsnön. Jag höll på att bryta ihop. Jag spottade blod igen och kunde varken prata eller andas ordentligt. Jag sa typ ingenting idag för att varje andetag och varje ord gör ont som fan. Vad finns det jobbigare än att se hur alla har kul och åker skidor och man själv mår så dåligt. Jag vill bli frisk igen.
Trots allt så åkte vi till Wenden. Farmor och jag. Vi åkte dit med tåget. I Wenden drack vi te i ett mysigt cafe och träffade sen familjen och åt lunch. Vi åkte tillbaka till hotellet igen och jag gick direkt och la mig i min säng. Dagen var verkligen skit. Jag hade inte en sekund utan smärta. Mina lungor går så ont :( Nu sitter vi i restaurangen och äter middag. Ni kan alla bara haft det bättre än mig idag ;) haha!
Puss <3
Nej det är inte så bra hellre en kram då blir ni inte sjuka! ;)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback