Tjej eftermiddag <3

Efter skolan gick Antonia, Lydia och jag till expressohouse vid stureplan. Det är så mysigt där (jag vet att jag redan har sagt det några gånger)! Hihi, bredvid oss genom fönstret satt två killar som skrattade åt oss hela tiden. De stirrade och trodde säkert att vi va skit töntiga. Whoooops ;)
Efter det så sprang vi till Lagerhaus. Jag ville gå och shoppa en julklänning. Jag trodde inte att jag skulle hitta en, men jag hittade typ tusen! Det va såååå många fina och jag kunde knappt bestämma mig! Till slut valde jag en från weekend. Hoppas jag inte fryser ihjäl på julafton, hehe ;) hoppas ni har det bra!!! Imorn är ju siiiiiista skoldagen! Helt sjukt!! ;) och sen är det liksom snart jul! Det går så fort...
Puss o kram <3




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback