TODAY AND YESTERDAY

Igår hade jag det jätte mysigt med mina fina kompisar efter skolan. Vi fikade på typ väääärldens finaste expressohouse(den vid Stureplan). Efter det shoppade vi lite julklappar på lagerhaus. Jag älskar magerhets verkligen så mycket. Man går typ aldrig ut därifrån utan att ha köpt nått. De har så fina, roliga (lite onödiga ) böcker... ÄLSKAR!! ;) vi hittade en bok som hette "de onödigaste Facebook status uppdateringarna". Hur rolig som helst! Helt sjukt vad folk skriver ibland...
Anyway, efter det så gick vi och tittade på ABI showen i skolan. Ifall nån läser som var med: Ni var jäääätte duktiga!!! Ibland förstod jag tyvärr bara inte sketcherna riktigt... Men fin var den iallafall!! ;)
Vi övernattade hos Yazzy (tack igen!). På morgonen var jag den enda som gick upp och gick till skolan. De andra hade sovmorgon eller va sjuka ;) haha!
Dagen va annars toppen! Jag och Sophie gick till Lush på kungsgatan och fick lite gratis prover. Wihoooo! Finns det nått bättre?!?! ;) hehe
Jag är precis på väg hem från ridningen! ;) Det var skit kul! Vi red ut i den mörka skogen. Det finns knappt nått mysigare än att sitta på en gosig,varm häst och rida genom en värld utav socker! ;)tack för det Signe, Saga och Hedvig! ;) <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback