Köpenhamn

Hej allihoppa! Har ni det bra?!
Idag så åkte vi till Danmark! På båten blev det tyvärr bråk och tårar. Fattar inte hur de bara kan ha pommes och friterad fisk där! Men men...
I Köpenhamn åkte vi förbi vårt gamla hus. Lite läskigt att ingen av oss kände igen omgivning! Haha men det är nästan lite sorgligt också, eller?!
Vi sov över hos fiiinaste Lara <333 vi gick till bakken (tivolin i Köpenhamn)! Det var så många känslor som kom upp. Det var ju liksom min barndom. Jag åkte alla rollercoaster som jag gjorde förr! :) jag vann också två gossedjur :) åhhhh! På kvällen hade vi as kul med just dance! ;) vi filmade också ;) hihi
Idag så följde jag med till min gamla skola. Jag säger bara flash back! Underbar skola! Bästa som finns!
Nu är vi redan på väg hem igen! Så skönt...


Trackback