Nevermind

Det är fredag och det regnar. Fan också! Jag vill inte åka ut till sommarstugan när det regnar!! :/ Det var så fint nästan hela veckan!! Såg ni vädret igår? Det var ju helt fantastisk! <3 Jag bakade en tårta till Lyddes födelsedag på onsdag. Det blev en citrontårta med Lemoncurt fyllning. Sedan så köpte jag (såklart) en fin liten majblomma! Det är ju nästan ett "måste". Men jag blir alltid så himla glad när jag ser 8åriga killar eller tjejer säljer dem med så mycket övertygelse. :) haha :D Jag önskar er en underbar fredaaaag <3
Tårtan:
Jag bakade två biskuitbottnar,
Jag gjorde lemoncurt utav socker, mäjsstärkelse, citron.
Krämen är gjort utav vaniljvisp, citron, lemon, florsocker, vaniljsocker, mjölkstärkelse. (typ)
 
j
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback