skit...

...med dubbel banansås. Denna dag hade inte blivit värre. Skolan var som vanligt förutom matteprovet som inte gick bra (jag blev inte klar), sen så blev det krångel med maten idag. Brrrrr :/ Jag satt på espressohouse ringde både skatteverket och europapark i tyskland men kom inte långt. Alla som jag ringde var jätte trevliga, men de kunde varken svara på mina frågor eller lösa mina problem :( Fan också!! :(
Jag kom hem, var helt nere, men gick sedan ut i trädgården för att ta hand om mina planter. Det är typ mitt liv. Alla behöver någonting att ta hand om och pappa och mamma vill inte köpa en hund eller en katt ELLER SPELAR INGET ROLL VILKET DJUR till mig :( Därför har jag plantor. Jag planterade mina tomater.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback