New Years Eve Panic

 
Ok seriöst. Jag har ett problem. Överalllt, på nästan alla bloggar, läser jag att alla redan har hittat den perfekta nyårsklänningen.... Är det bara jag som sitter hemma och får panik bara för att jag inte ens har en aning om, vad jag ska ha på mig ?! Ska på en fest nyår, men tro inte det kommer att bli FEST på riktigt (ni förstår mig ellerhur?!). Jag vill inte stå där overdressed men heller inte i mjukisar. (jag kan faktiskt tänka mig att den ena eller andra kommer att duka upp i mjukisbyxor..) 
Har ni några tips?


rememberthiis.blogg.se

Iår hittade jag min klänning redan i november, men förra året fick jag hem tre klänningar precis innan nyår, o bestämde mig inte för vilkenjag skulle ha förrän samma dag som nyårsafton var ^^ man hittar alltid någon bra tillslut :D

2013-12-19 / 20:59:37
BLOGG: http://rememberthiis.blogg.se/
Sophie

Ett riktigt hett tips har jag: du behöver inte köpa en ny klänning. Vet inte om du utgick ifrån det eller inte, men jag tycker alla borde tänka tre extra varv innan man konsumerar. Det är inte bra för miliön som du nog förstår, men också skönt för då slipper man paniken du beskriver. Det är klart, om du inte har en finklänning så köp en, men kolla först hemma vad du har, och förnya med ett nagellack eller frisyr eller något sånt smått
Och jo, förresten, "klicka här sötnos" knappen är lite pedofilig... :)

2013-12-20 / 00:32:37
BLOGG: http://www.appelstugan.blogspot.se
ELIN

mitt tips är då att ha några snygga svarta jeans, köpa en finare topp eller ta någon du redan har och ha fina smycken till :)

2013-12-20 / 15:19:35
BLOGG: http://bbaraaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback