Igår

Hej allihopa! Allt bra?
Vi åkte skidor idag med Julles familj igen! Det var kul som vanligt, men vi letade hela tiden efter en svart backe som bara var med på vissa kartor. Vi åkte alltså offpist och hamnade sedan i skogen. Där hittade vi en jätte gammal, läskig, trasig lift. Den såg ut som om de försökte gömma den i skogen typ. Sjukt läskigt! Anyway, bakom liften, i skogen hittade vi alltså svarta backen! Och den var heelt GALEN BRANT! De hade ju tom. tagit bort den från kartan! Först trodde vi typ att vi skulle dö! Helt ärligt: det var ganska sjukt! Hahah ;) (kanske trodde inte alla att vi skulle dö, men det var ganska häftig)!! Vi åkte lite gran. (eller försökte!) och som tur så hamnade jag lite snett i skogen! Och så såg jag att backen inte gick vidare utan det var bara ett stort isberg! Jag skrek till de andra, och de hörde mig. Grejen är den, att man inte ser att det bara går ner 5-10meter! Läskigt. Det tog oss ganska länge att komma förbi isen! Men en av oss (jag säger inga namn) ;) kom inte ner och fick lite panik! Vi väntade alltså i mer än en halv timme och hjälpte med goda råd! Det var både läskigt och roligt! Nedre delen gick ganska bra, men vi var alla lite panikslagna! ;))) jag hoppas ni ser lite på bilderna, men tyvärr är det svårt att se hur brant det var! ;) kram




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback