Kvällen

I kväll så var vi i ett jätte fint hotell! Vi hade allt för oss själva. Pappa bokade loungen så att vi kunde kolla på fotboll ( DFB semi final-Bayern München -borussia Dortmund). Det var så mysigt och lyxigt där! ;)
Imorn ska vi åka skidor igen och efter det åka direkt till Oslo. Där ska vi övernatta och åka hem på fredag! Jag är så trött att jag bara behöver lov nu! Jag vill sova i dagar!! Jag brukar gå och lägga mig här typ kl: 20:30 och gå upp kl:8. Sen lägger jag mig när vi kommer tillbaka från skidåkningen. Men ändå kunde jag sova hela tiden. Jag orkar inte med skolan nästa vecka. Dessutom pluggar jag matte varje dag i minst en timme och jag skriver min svenska recension. :(((( bläääh




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback