Måndag

Jag tror att rubriken säger hur min dag var ! Nej, dagen tog typ inget slut, men jag var på ganska bra humör! ;) vi skrev historia och det gick väl ganska bra, vi får se. Jag orkar inte göra nånting mera. Jag sitter i mitt rum och gör verkligen inget. Jag satte på tvn men orkar inte följa... :( man går upp på morgonen, dör av trötthet, sitter hela dagen i skolan. Man sitter på sin stol i timmar, tar fram nya böcker alla 40minuter, har en lunchrast med mat som smakar skit (den senaste veckan iallafall), och lämnar skolbyggnaden när det redan är mörkt så att man är hemma halv sex! Tack för att inte ha nått liv! MAN FÅR INTE ENS TA BORT FINGERAVTRYCK PÅ GLASÖGONEN UNDER LEKTIONEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ~~inte för att jag har glasögon, men Tobias har och han fick skäll som faan~~ Bara för att ställa klart det här; det stör mig VERKlIGEN inte om någon i min klass tar av sina glasögon!!! Hur fan tänker vissa lärare?




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback