Oslo

Nu är vi framme och jag har internet! Resan gick ganska fort! Jag läste ut "der vorleser" (väldig deppigt i slutet)! Ok jag kollade filmer på min iPad (pink panter2, project catwalk(inte runway!!!), türkisch für anfänger...)! Vår hotell heter millenium (samma namn som det i new York) och är väldig fint! ;) vi gick genom stan, som också är fin! Vet ni vad som var jätte konstigt? Varje butik man kom förbi var det såhär: WOW vilken fin butik! Och sen kollade man på märket och det va typ HM, kappahl, Lindex, ginatrikot, cubus...! De är så mycket finare här än i Stockholm! Städade, modern... ! Men det var lite pinsamt: vi kom förbi en butik som liknade Victorias secret! Den var i rosa färg och sånt! Jag trodde det var en tjej-parfym butik och jag ba:-åhhhh, kolla dit vill jag! Och mamma stirrade på mig som om jag vore en apa(ok, ibland kan jag vara en apa) MEN jag hade inte läst namnet på butiken! Den hette "Kondomeriet" och var en tjej-sexshop! Så himla pinsamt! Hahah <3




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback