Panik och ångest

Jag håller på att bli tokig!! Vi kommer antagligen inte ha internet i Norge! Vi ska ju åka skidor där. Imorn ska vi sticka. Jag blir galen! Jag får panik! Seriöst. Inte på grund av bloggen, inte på grund av instagram, twitter eller Facebook. Jag får panik när jag inte har kontakt till mina kompisar. (Typ via kik-whatsapp-messenger). Jag får helt seriöst panik! Jag behöver känslan att kunna leta efter allt jag vill veta på Google. Jag behöver liksom säkerheten! :(((((( jag kan ju inte ens använda dropbox då!!! Whaaaa!!!! Där har jag ju tusentals bilder, som jag måste titta på ibland...

:((((( men jag hoppas att allt går bra! Iallafall får ni räkna med att det kommer att bli lugnt här! :))) haha! Vi får se! Kanske jag har tur och det finns internet! Puuusss




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback