WHHHhHhAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

OMFG!!!! Jag blir gaaalen! Åh herregud!!!! Vet ni vad... oMG!!! Det är helt sjukt.!!!!! Ok, jag måste lugna ner mig....
Jag tittade på tavlors video ny för första gången och.... WHHAAA!!!!! Ni vet hennes "pojkvän" där, assååååå åhhhh, jag känner han!!!!!! Eller inte riktigt men ändå. Jag börjar såhär: han heter reeve carney! Han är musiker och skådespelare. När jag var i new York i somras då var jag på hans concert! OMG!!!!! Och då så träffade jag honom vid utgången när jag ville köpa en tröja för att jag frös. Så sjukt. Han frågade liksom om allt va bra med mig (som alla amerikaner gör) och sen KRAMADE HAN MIG!!!!! Jag hade värsta crashen på honom efter det. Men jag visste att han var ihop med Ashley Green då.(Jag älskar henne,för att hon är så sjuuuuukt vacker-det är Alice från twilight-skådespelare). OMGGGG! Och nu ser jag honom i hennes musikvideo!!! Och den här tanken att jag kanske har rört honom innan henne.....



Elsa

WOOOOOW, sjukt coolt! Tell me more, kom han bara fram till dig sådär :O :D ?

Svar: Ja, han frågad liksom hur lång jag är och sånt :D Hur går det får dig ? :D Har du växt? <3
Jasmin Warmedinger

2013-01-17 / 08:47:18
Elsa

Va?! Är inte det lite random, att komma och fråga någon man inte känner hur låg man är? Och just han som är så känd?! :O ^^ awesome iaf! Går ganska bra för mig faktiskt, ska flyga ner till Lund själv imorgon och vara där i fyra dagar, stor utmaning för mig! Vi ska snart kolla längden, vet inte hur den är faktiskt :)

2013-01-17 / 22:38:02

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback