Trust in life

Jag hade så gärna velat vara en mask. Tänk vad enkelt livet hade varit. Bara tänka på att överleva. Mat. Vatten. Sova. Dö. Enkelt. En liten mask lever inte länge, men masken förlorar inte heller tid på att tänka. Masken bara gör. Det ändå som jag tycker vore synd som mask, är att en mask inte har drömmar. En mask drömmer inte om ett liv på en annan plats. En mask drömmer inte om ett liv som fågel.Och drömmar är liksom det som gör att livet inte blir tråkigt.
Men ändå. Jag skulle gärna vara en mask. Punkt. Slut.
 
 


Linda Klas

Jag vill också vara en mask haha

2013-06-17 / 14:35:56
Hedda Ljungkvist

Hahahahha vad gullig du är

2013-06-17 / 14:36:10
vanja

bläää hatar sådana :D

2013-06-17 / 15:39:32
BLOGG: http://vvanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback