Äntligen

Så skönt med påsklov! Tyvärr var min dag bara sådär/ ganska dålig för att jag verkligen mådde skit. Jag vill bara spy. Jag kunde varken gå, sitta eller göra någonting utan att kräkas. Så var det iallafall på eftermiddagen. Mamma hämtade mig från skolan.
Hemma hade vi en timme,exakt, för att packa. Vi hämtade pappa på jobbet och åkte iväg. Vi ska bila ner till Trelleborg ikväll. Grejen är den, att det var en timmes kö utanför Stockholm så att det blir tajt för oss att hinna med båten. Varje sekund räknas. Jag är super pissnödig men vi har absolut noll tid att stanna. Pappa kör långt mer än vad som är tilllåtet. Jag vågar inte riktigt publicera detta inlägg förrän vi är framme, ifall nån polis läser ;) haha
Så nu får jag liksom chilla med lite Lanadelrey. Finns typ inget bättre...


Trackback