Dröm yrke-jobb

jag har bestämmt mig. Jag vill blir stewardess! Det har varit min dröm nu ganska länge! Min absoluta favoritplats på jorden: (ok, jag har faktist två)
1. Flygplatser! Jag vet inte varför, men det är där jag känner mig tryggast. Världen är öppen. (jag är ju helt galen i att resa- det är typ det bästa som finns)
2. Time square- new york. Jag har ju en fobi att vara själv/utesluten. och där, är man verkligen inte själv. man kan stå eller sitta där i timmar. Utan att vara själv. Man har så mycket att se. Och massa människor kommer fram och vill prata. Bara sådär :D
 Anyways, när man är stewardess så får man flyga mycket. Och när man reser så får man också se mycket av jorden. och jag är en människa som ÄÄÄLSKAR att ta bilder. Det är så kul, och betyder mycket för mig. Jag vet att vara stewardess är inte bara "kul". Det är ju ett jobb. Men jag tycker att de är fina. De är alltid snälla och trevliga. :D haha :D  Några bilder från några resor:







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback