Paus

Jag var tvungen att ta en paus. Men nu är jag back to black, haha :) den här veckan har hittills varit underbar. Så många lärare är sjuka så att det är gott om håltimmar. Just nu sitter jag på espressohouse och kollar hotels. Jag har hittad några som jag just skickade till pappa så att han kan boka :) snaaaaart är det ju sommarlov <3 men först ska det bli påsklov. Vi ska till Köpenhamn till kompisar och sen hem till Berlin! Skönt. Det ska bli ordentlig shopping där kan jag säga!! :) hihi. Igår vart det ridning med finaste tjejerna!
Jag har tillockmed bestämt mig vad jag ska göra mitt projektarbete om. Jag hade tuuuusen idéer. Men nu hittade jag nått där jag kan kombinera fotografi och min kärlek till bakning. Jag ska göra en kok-bakbok. Oui,oui... :) får se hur det blir. Känner mig bara lite stressad för att jag inte har hittad en handledare än! :o. Hoppas ni alla har det bra! Puss
Ps: så klart har jag inte glömt bort earth hour i helgen! Det blev mys med syrran och en säsong solsidan :)


Trackback