Beeing me isn´t easy

  • Min favoritplats i världen är Time square i New York                                                                                                                        
  • Jag får panik när jag känner mig ensam

  • Jag är beroenda av RedBull och te 

  • Jag hatar frukt te

  • Jag älskar lukten av vanilj

  • Älskar vintern och juletiden

  • Jag är stolt vegeterian

  • Jag gillar inte choklad (varken smaken eller lukten)

  • Jag älskar bebisar <3, men tycker de kan bli jobbig när de blir lite äldre..

  • Jag vill troligvis aldrig gifta mig

  • Jag har varit i ett förhållande i fyra månader

  • Min favorit film är the notebook

  • Jag har aldrig, i hela mitt liv, bråkat med någon och skrikit vad jag tycker, förutom med mamma och Leena

  • Finns inget bättre än att resa

  • Jag har en lista med saker jag vill göra innan jag dör

  • Jag gillar klassisk musik

  • Jag gråter nästan varannan dag

  • Jag kan inte gråta när jag ska säga förväl till en person jag älskar (även om det drar mitt hjärta isär)

  • Jag har varit modell i en reklamfilm i türkiet och en man kände igen mig på gatan

  • Jag ljuger ganska ofta ;)

  • Jag har en galen obsession med att baka

  • Jag har aldrig varit i en nattklubb i tyskland

  • Jag tar egobilder på mig varje dag med min mobil och har dem som en dagbok

  • Jag har aldrig i hela mitt liv druckit alkohol när inte mina föräldrar var med och jag kommer ALDRIG göra det, jag är dödsrädd

  • Jag är inte kär i någon just nu (tråkigt...)
  • Jag saknar min hamster Sunny, som dog för två år sen, mer än allt annat i världen                                        ♥♥


Sina

Åh herre vad fint :D

Svar: Tack :D
Jasmin Warmedinger

2013-05-26 / 14:06:35
Sandra

Gjorde du collagen helt själv?!?!

Svar: Yes :D
Jasmin Warmedinger

2013-05-26 / 14:07:01
Anonym

Jag hatar också frukt te :D Fin blogg förresten

2013-05-26 / 14:07:38
Oskar

Finns inget bättre än att resa... FEL!!!!!
Finns inget bättre än Oskar !!!!! RäTT

2013-05-26 / 14:09:08
Anonym

Älskar såna inlägg!!

2013-05-26 / 14:09:47

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback