Deppig

Imorse körde pappa mig till skolan med hans motorcykel. Det var liiiiite kyligt, trots varma kläder, men ni kan knappt tänka er hur skönt det är att känna fräscha vårluften blåsa genom håret en tisdag morgon... ♥
  Mamma hämtade mormor och morfar från arlanda, men tyvärr träffade jag dem först ganska sent, när jag kom hem. Jag hälsade men försvann sen i mitt rum för att plugga. Tack vare idioten som kallar sig  mattelärare fick jag skita i ridningen :(
Jag är så ledsen att detta ibland är en depp-blogg... :( Sry, jag ska försöka att bättra mig :)


Sophie s.

Jasse <3 Det kommer säkert gå bra för dig! Kämpa <3

2013-05-28 / 18:47:05
Anonym

Älskar bilderna, du är så söt

2013-05-28 / 18:47:23
Anonym

Upp med hakan! <3

2013-05-28 / 18:47:39

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback